Νέα συνεργασία φέρνει το «Food Festival” στα ψυγεία των νοικοκυριών σε όλη την Ελλάδα. Για τους επόμενους μήνες το λογότυπο του γαστρονομικού φεστιβάλ, «Thessaloniki food festival”, που ξεκίνησε πριν από περίπου έξι χρόνια, θα αναγράφεται στις συσκευασίες με γαλακτοκομικά προϊόντα της ΜΕΒΓΑΛ, όπως ανάφεραν μιλώντας σε κοινή Συνέντευξη Τύπου ο αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης και Διεθνών Σχέσεων του δήμου Θεσσαλονίκης, Σπύρος Πέγκας και η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, Μαίρη Χατζάκου.

Η κ. Χατζάκου εξέφρασε τη διάθεση να είναι αρωγός στις δράσεις του δήμου και χαρακτήρισε τη Θεσσαλονίκη ως μια πόλη με γευστική παράδοση. «Θεωρώ ότι ο δήμος κάνει πολύ σημαντικό έργο στην πόλη μας και το βλέπουμε όταν περπατάμε συναντάμε τουρίστες» είπε.

Όπως επεσήμανε ο κ. Πέγκας η ΜΕΒΓΑΛ υποστηρίζει πολλές δράσεις του Food Festival, με πιο πρόσφατη την επικείμενη χριστουγεννιάτικη αγορά που θα πραγματοποιηθεί το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Νοεμβρίου (25 και 26 Νοεμβρίου).

Ο κ. Πέγκας αναφερόμενος στο Thessaloniki Food Festival είπε ότι ξεκίνησε με σκοπό να αναδείξει την τοπική γαστρονομία, τα προϊόντα αλλά και την παράδοση της πόλης, λειτουργώντας σαν πόλος έλξης για τους επισκέπτες της. Πλέον, γίνονται πολλές δράσεις που διοργανώνονται με ιδιωτική πρωτοβουλία καθώς το φεστιβάλ «απέκτησε τη δική του δυναμική». Αυτό που θέλουμε να κάνουμε ως επόμενο βήμα, είπε ο κ. Πέγκας είναι να δημιουργήσουμε έναν θεσμό που θα λειτουργεί συμβουλευτικά για να την ανάδειξη της σημασίας της υγιεινής διατροφής.

ΑΠΕ – ΜΠΕ