Η γαστρονομική κουλτούρα της Θεσσαλονίκης θα ταξιδεύει στο εξωτερικό με τα προϊοντα της ΜΕΒΓΑΛ. Στο πλαίσιο της συνεργασίας του Δήμου Θεσσαλονίκης και των εκδηλώσεων του «Food Festival”,  με την εταιρεία ΜΕΒΓΑΛ, το λογότυπο του γαστρονομικού φεστιβάλ θα αναγράφεται πλέον στις συσκευασίες με  τα εξαγόμενα γαλακτοκομικά προϊόντα της εταιρείας.  Αυτό τονίστηκε σε κοινή Συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν ο αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης και Διεθνών Σχέσεων του δήμου Θεσσαλονίκης, Σπύρος Πέγκας και η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, Μαίρη Χατζάκου.

Αναφερόμενος στο Φεστιβάλ ο κ. Πέγκας σημείωσε πως   ξεκίνησε με σκοπό να αναδείξει την τοπική γαστρονομία, τα προϊόντα αλλά και την παράδοση της πόλης και πως στα έξι χρόνια πορείας του έχουν πραγματοποιηθεί πολλές δράσεις αποκτώντας έτσι τη δική του δυναμική. «Στόχος μας είναι να περάσουμε από τις δράσεις στις πολιτικές για την υγιεινή διατροφή, τη διατροφή των παιδιών, τον τρόπο που επιλέγονται τα προϊόντα, όπως αυτά των συσσιτίων και των παιδικών σταθμών, και να επηρεάσουμε αυτές τις συνήθειες που αφορούν γενικότερα στη διατροφή των Θεσσαλονικέων» υπογράμμισε ο αντιδήμαρχος τουριστικής ανάπτυξης.

Από την πλευρά της η κ. Χατζάκου σχολίασε: πως τα προϊόντα της εταιρείας ταξιδεύουν ανά τον κόσμο και έχουν μεγάλο μερίδιο σε ορισμένες χώρες, όπως η Αυστρία και η Γερμανία. Σχετικά με το Thessaloniki Food Festival δήλωσε πως είναι θεσμός σημαντικός για τη Θεσσαλονίκη και ως εταιρεία στηρίζει το Δήμο ώστε να τον διεθνοποιήσει.